Egy honlapkészítés alapjai

Válaszd ki a számodra megfelelő formát: mielőtt weboldalt szeretnél készíttetni céged számára…

Napjainkra már elengedhetetlenné vált, hogy egy-egy jól működő vállalkozás – saját weboldallal rendelkezzen. Ennek célja rendkívül szerteágazó lehet és még az oldal elkészítése előtt fontos meghatározni, hogy mi a konkrét célunk a honlapkészítéssel. Csupán érintőlegesen vegyük át gyorsan, hogy pontosan milyen okokkal készíthetünk manapság honlapot…


PREZENTÁCIÓ

Kizárólag bemutatni szeretnénk valamit pl.: a vállalkozásunkat, annak valamely termékét illetve szolgáltatását. De még az is elképzelhető, hogy az előbbiek csupán egy részegységét akarjuk a nagyérdeművel megismertetni. Eme legelső kategória szolgál minden céges honlapkészítés alapjául, azonban nem árt tudni, hogy önmagában ez ma már édes kevés.

Miért? – Mert az interneten hatalmas túlkínálat van. Az új érdeklődőket majdnemhogy lehetetlen egy 27. statikus, tartalmában évente csak egyszer-egyszer változó weboldallal meggyőzni. Az elkészített honlap lehet grafikailag és szerkezetében kiváló remekmű, azonban megfelelő tartalom nélkül a kutya se fogja azt rendszeresen meglátogatni.


INFORMÁCIÓ ÁTADÁS

A prezentációs honlapokat blog alappal egészíthetjük ki. Ezáltal minden weboldalban meglesz a részleges dinamizmus – a lehetőség, a mindig friss tartalmak generálására. A keresőkben ugyanis- az indexelt oldalak darabszáma mentén is elindul egy verseny, melyben a folyamatosan gyarapodó weboldalak – messze maguk mögé utasítják, a meghatározott darabszámú oldallal rendelkező más weblapokat. A blog segítségével folyamatosan erősíthetjük az ügyfeleink bizalmát is, hiszen ezáltal őket is beavathatjuk szakértelmünk rejtelmeibe. (Ma: az egyik legfontosabb online imázsépítésnek a blogírás tekinthető.)


ÉRTÉKESÍTÉS

Adott termék és / vagy szolgáltatás minél nagyobb számban történő értékesítése. Ajánlot webshop vagy landing page társítás, melyek ma már klasszikus értékesítési formáknak tekinthetők. Az értékesítést legfőképpen podcast videókkal, hírlevél kampánnyal illetve facebook oldallal lehet erősíteni. De nem elhanyagolható szempont a keresőmarketing és a klasszikus reklámfelületek igénybe vétele sem.


 

Tekintsd meg a honlapkészítési referenciáimat Győr-Moson-Sopron megyében…

 



VISSZA >>>

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

tizenkettő + kilenc =

Fejtsd meg a műveletet *